Negovanje plave kose / KYO farba za kosu - iskustvo

Rešila sam da po prvi put, jedan od postova posvetim nezi kose i farbama. Godinama se farbam u plavo, uglavnom istom farbom ili sam se hvatala za određenog proizvođača. Plava kosa zahteva posvećenost negovanju, što svi koji se odluče na farbanje u tu boju znaju. Vec nekih 9 godina se farbam u plavo i uvek sam dobijala pitanja kojom bojom se farbam, sta radim pa imam dugu, plavu i neostećenu kosu? Odgovor je uvek bio isti..Prirodno sam svetla, farbam se na 2-3, meseca, kad se setim ili bas primetim da  je  izrastao koren, ne peglam kosu, mozda 2-3x mesečno i ne opterećujem je raznim maskama, kapima, čudima, sve to svodim na minimum. Kosa treba da istrpi sva to sto stavljamo, pa ponekad reakcije budu i negativne. Od šampona i balzama koristim šta mi se nađe pri ruci u tom trenuku, ali izdvojicu Keune repair, žuti šampon i balzam a masku sam zamenila organskim kokosovim uljem. Nikad nisam stavljala blanš i uvek bezim od toga, umrtvi kosu a boja postane uglavnom žuta, pa tako danas na ulici možete da primetite ko se blajha a ko ne..Često blajhana kosa u kućnom izvođenju, nema mogućnost rasta, pa dužina uglavnom ne prelazi ramena. Ako želite iz tamne u svetlu, savetovala bih da se prepustite stručnjaku i ne eksperimentišete previše da ne biste ostale bez kose. Šampon i balzam kupujem uvek za ostećenu kosu, iako moja to nije, ipak je tretirana i takvi šamponi uvek bolje rade na kosi koja je farbana. Od farbi za kosu uvek sam koristila Garnier  i tako godinama, samo sam menjala nijanse, probala nove linije, ali nikad nisam odstupala od standardne boje. Kasnije sam probala Loreal i Palette, od Still farbi - bežite  :).Onda je usledio "sombre" momenat, gde sam potamnila gornji deo kose koji sad pokušavam da prosvetlim :) Garnier je po mom mišljenju nekako slaba u te svrhe, pa sam se odlučila za Subrinu , opet sa ciljem da izbegnem blanš, ali farba je sama po sebi jaka. Boja koju sam uzela bila je 80/8, gde mi je kosa požutela i potamnela (UŽAS). I u svom tom mom istraživanju kako da se vratim do moje bež/krem boje, saznam za KYO i odlučim se da isprobam. Iskustvo sa KYO farbama sledi.


*Boja pre farbanja Subrinom



FREE LIMIX farbe za kosu, izbacile su svoju novu liniju bez amonijaka i PPD , KYO. 











KYO farbe dolaze u tubi od 100 ml, što je više nego povoljno za cenu od 387 dinara. Hidrogen se kupuje posebno i kosta oko 150 dinara. Za cenu od oko 500 dinara , možete prefarbati celu dužinu ili sigurno 2-3 puta ofarbati koren. Ono što me je privuklo kod kupovine farbe je sledeće






Kolagen u farbi sprečava isušivanje skalpa, dok keratin vrši rekonstrukciju vlasi. Farba je kremasta, i bez jakog mirisa, imaćete osećaj da nanosite masku za kosu. Boja koju sam izabrala bila je 12.1, veoma svetla, platinasto, pepeljasta plava i 9% hidrogena. Prema uputstvu razmera za mešanje boje i hidrogena je 1:1,5, ali ja sam mešala 1:1. Nakon pola sata, boja je u potpunosti prekrila žutilo i prosvetlela je za par nijansi, mada nisam očekivala s obzirom da je bez amonijaka. Nakon farbanja kosa je izuzetno meka i sjajna, a prema utiscima drugih sporo se ispira. 

Veoma sam zadovoljna finalnim rezultatom  i sigurno ću se ovde zadržati ili ispobati i FREE LIMIX.  Ukoliko želite da se dodatno informišete o KYO farbama, to možete učiniti ovde. Ovo su rezultati pre i posle farbanja.





Pre i posle




Pre i posle




Suma sumarum. Nađite šampon i balzam koji vam odgovaraju, neki leave in proizvod i serum..Manje opterećujte kosu i opredelite se za neke manje agresivne farbe. Svi znamo da je najveći neprijatelj naše kose pegla, ali ako bismo i to sveli na minimum, put do oporavka je zagarantovan. To je ono što radi na mojoj kosi :)

Ovu farbu možete naći u Alexandar cosmetics, po ceni od 387 din.

Da li ste već imale iskustva sa ovim farbama, KYO ili FREE LIMIX  ?
Kakvi su vaši utisi ?? :))


*Ovo je moje lično misljenje o proizvodu. Post nije sponzorisan.

Unique by M

Нема коментара:

Постави коментар