Maybelline AFFINIMAT


Prvi puder koji sam kupila i do skora koristila bio je Maybelline Affinitone, jer je pogodan za mladju kozu i sadrzi vitamin E i nije jak, ali ne odgovara mojoj kombinovanoj kozi jer se posle sat vremena prosijam kao bozicna jelka..Pre nekih mesec dana ugledala sam novi Affini MAT puder, i odusevila se misleci da je to verzija affinitona samo MAT, za nas sa kombinovanom do masnom kozom.Puder se prodaje u 5-6 nijansi, odabrala sam 14 creamy beige jer odgovara mom zutom podtonu i 17rose beige . Affinitone je imao sve nijanse koje vuku vise na roze zbog toga bi mi ovaj vise odgovarao



                                                 



Prvo sto imam da kazem o ovom puderu je da je previse tecan..Razliva se na sve strane, slucajno mi se prosuo po majici sa koje sad fleku ne mogu da skinem (mogu da zamislim sta radi na licu )

Drugo, puder toliko mirise na alkohol da to nije normalno...kao da ste uzeli da mazete lice alkoholom otprilike..uzasno se oseca.

Puder se zove affini MAT. Affini sta? posto ovo nije  ni priblizno mat. Od matiranja nema ni M. Jedino ako ga fiksirate nekim dobrim kamenim puderom



Moram da naglasim da istice suve delove , a prekrivanje je slabo do srednje..Nije za osobe sa problematicnim licem











Izbor nijansi je dobar, jedino sto kod ovog pudera razocarava je sto je pun alkohola..Cena je negde oko 700 dinara .

Devojkama sa vecim nepravilnostima ne bih preporucila ovaj puder nikako, a ni devojkama sa kombinovanom jer ce vam mnogo isusiti kozu.

Obozavam maybelline proizvode ali ovaj puder me je potpuno razocarao :(

Da li ste imale prilike da koristite ovaj puder i kakvi su vasi utisci?

:**

Unique by M

1 коментар: